2011. június 5., vasárnap

Digitális Designs 9015 15 "mélysugárzó D4

Digitális Designs 9015 15 "mélynyomó d4:
Eladó egy 15 "digitális formatervezési 9015 Mélysugárzó hobby munkát. Nem tudom garantálni, hogy ez valójában egy 9015, mert a mélysugárzó egy kicsit én kelt, és nincs felirat van rajta. Azonban, azt mondták, a néhány ember, akik egy kicsit foglalkoztatni, hogy egy ilyen aktus. Ennek ellenére, én nem vállal felelősséget!
Amint azt mondják, a mélysugárzó egy kicsit idősebb, de működik tadelos. Ez egy D4-es mélynyomó, hogy azt jelenti, hogy egyaránt lehet effektív, 2 vagy 8 ohm betreiben.Die ismeretlen. Nekem van a mélysugárzó zenehallgatásra működtetett, 2 kW ment gond nélkül. Talán meg is tudja még egy része a zene. A mélynyomó természetesen nyomot fejlesztésének egyik túlsúlyban vannak a közbenső években.

A mélynyomó telepítésre került körülbelül 100 liter, ami már volt sok móka, és hozta a Termalb (mérőrendszer) 145 dB mért 1 KW.

Ha kérdése mailt nekem egy kicsit. Ne habozzon, küldjön nekem egy reális árat javaslatot.

Mivel a magán-eladó, én nem nyújt garanciát, jótállást vagy kitoloncolási politikát. Ha vannak olyan helyesírási hibák, stb Én nem vállal semmilyen felelősséget.
Ár: 380 EUR VB